BasilurTea HORECA

Spiritul băuturii ce poarta numele de ceai este unul de pace, confort și rafinament. Cred că ceaiul este o plăcere zilnică devenind un ritual iar fiecare ceașcă este o experiență nouă. Ceaiul este parte din viața de zi cu zi a oamenilor din întreaga lume; spre exemplu în Asia, în Africa de Nord, în Orientul Mijlociu, oamenii fac ceai pentru a primi un oaspete, beau ceai în timp ce fac afaceri la piață, pentru a-și păstra sănătatea in bună stare, pentru a-și potoli setea.

Bem ceai în tren, acasă, la școală, în restaurant, la serviciu, în mănăstire, dar deși este o băutură de zi cu zi, băutul ceaiului se dezvoltă uneori într-un ritual, o ceremonie, o adevărată artă.

Termenul HoReCa provine din Olanda, unde a fost folosit pentru prima oara pentru a denumi unitar domeniul Hotelurilor, Restaurantelor si Cafenelelor. Mai tarziu acest acronim, HoReCa, a fost utilizat pentru a descrie activitatea Hotelurilor, Restaurantelor si Cantinelor, astazi fiind utilizat pentru Hoteluri, Restaurante si Catering, deoarece se considera ca spatiile precum cafenelele si cantinele pot fi incluse in categoria restaurante.

Pentru orice consumator domeniul HoReCa ar trebui sa reprezinte un domeniu al placerii, legat fie de vizite si vacante (hotelurile ca spatii de cazare), de placerea de a savura anumite preparate si bauturi in spatii special amenajate (restaurantele), precum si placerea de a comanda si a savura acasa cele mai bune mancaruri (cateringul).

Inainte de anii 90 (pentru Romania) statisticile nu sunt relevante dat fiind modul in care se facea turism la noi, structura parteneriatului si dorinta conducerii din acea vreme de a nu ne da acces la nimic altceva decat autohton. De la inceputul anilor 1990 insa, in componenta economiei, turismul a fost responsabil pentru 10% din PIB-ul mondial, iar numarul oamenilor angajati in aceasta industrie a reprezentat peste 8% din piata muncii.

La nivel mondial, turismul a depasit domeniul petrolier si al automobilelor, devenind cea mai mare industrie a economiei mondiale si este cel mai important simbol al economiei moderne si al dezvoltarii sociale. Conform unui raport al WTO (World Tourism Organization), pana in 2020, 1,6 miliarde de turisti internationali vor calatori in intreaga lume, iar cheltuielile efectuate de acestia vor ajunge la 2.000 miliarde de dolari. Rata anuala de crestere a numarului de turisti va fi de 4,35%, iar cea a cheltuielilor turistice va fi de 6,7%, ceea ce inseamna o dublare a consumului din industria turismului, care in prezent este de 3% din veniturile globale. (informatii preluate de pe sdsgroup.ro)

Segmentul HoReCa este unul dintre cele mai dinamice industrii din intreaga lume, care de-a lungul timpului a suferit diverse modificari datorate in mare parte consumatorilor care devin tot mai pretentiosi si acorda mai mult timp si atentie cautarii unui restaurant sau hotel care sa le satisfaca toate dorintele.

Desigur, segmentul HoReCa nu se adreseaza numai industriei legate de turism si calatorii, ci se regaseste in economia fiecarei tari in parte, prin activitati economice legate de tot ceea ce tine de petrecerea timpului liber, socializare si evenimente deosebite de viata.

In ultimul timp segmentul HoReCa a devenit unul foarte competitiv, unde calitatea si profesionalismul serviciilor oferite este pe primul loc.

Basilur teas are unrivaled. Simply because they have premium quality at perfect prices. Basilur teas are harvested with Ceylon's carefulness, are packed and transported in impeccable form, and the flavors that come out of the steaming cups delight each time. Quality of Basilur Tea has a solid reputation in Romania among connoisseurs, now being the right time for promotion in the HoReCa sector. We know that HoReCa professionals need a wide variety of impeccable products, regardless the number of stars they care for, and Basilur teas fully respect the highest HoReCa standards: price, variety, quality and impact.

Relished once, asked every time! Basilur Teas for HoReCa.

 

 

Download brochure PDF (2.65 MB)